Wykładowczyni i badaczka sztuk performatywnych i kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Zajmuje się historią i problematyką treningu aktorskiego (ze szczególnym uwzględnieniem Biomechaniki Wsiewołoda Meyerholda), strategiami komunikacji niewerbalnej w teatrze opartymi na ciele oraz historią polskiego teatru alternatywnego. Członkini-założycielka Stowarzyszenia Teatralnego CHOREA i współautorka książki "Trening fizyczny aktora. Od działań indywidualnych do zespołu" (2015). Członkini Polskiego Towarzystwa Badań Teatralnych, Ogólnopolskiej OFFensywy Teatralnej oraz International Platform for Performer Training. Członkini zespołu badawczego grantu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Bezpieczna przestrzeń. Dobre praktyki i narzędzia transformacji edukacji teatralnej” w Akademii Teatralnej w Warszawie oraz grantu z Inicjatywy Doskonałości Programów Strategicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego "Przemoc w teatrze - praktyki, dyskursy, alternatywy". Selekcjonerka festiwalu Boska Komedia.