Wykonawca: Grupa Take Over
Opieka artystyczna: Tomasz Rodowicz, Janusz Adam Biedrzycki, Małgorzata Lipczyńska
Konsultacja muzyczna: Tomasz Krzyżanowski
Występują: Barbara Cieślewicz, Tomasz Hołubowicz, Marta Kaczmarek, Anna Maszewska, Jakub Morawski, Remigiusz Pilarczyk, Alicja Tranda, Aleksandra Ziomek
Premiera: 26 sierpnia 2016, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Retroperspektywy, Art_Inkubator w Fabryce Sztuki w Łodzi
Czas trwania: 60 minut
Wiek widzów: 14 +
System jest jak labirynt, z którego brak wyjścia. Próbując odszukać w nim człowieka, napotykamy istotę skuloną pod ochronną warstwą mechanicznych zachowań i fasad. Podstawowe potrzeby giną w nadmiarze informacyjnych bodźców napływających ze wszystkich stron. Nasze instynkty zostały zatarte. Teraz poszukujemy równowagi pomiędzy mechanicznym i wyuczonym a żywym i czującym bytem.
//Error404// to kod błędu skonfigurowanego tak, by nie spełniać żądania oraz nie wyświetlać wymaganych informacji. Pęknięcie, które odwraca naszą rzeczywistość, każe się zatrzymać i zobaczyć ją w zupełnie innym świetle. Chwila oddechu w świecie skrojonym na miarę. Sygnał, że nie wszystko musi się udać, żeby stało się sukcesem. To nieprawidłowość w systemie, którą znaleźliśmy by dowiedzieć się czegoś o sobie samym.
Projekt „Take Over: Seeing young audiences through young people’s eyes” to międzynarodowy projekt edukacyjny Teatru CHOREA skierowany do osób w wieku 18-28 lat, realizowany w latach 2014-2017, przy udziale British Council, w ramach programu Komisji Europejskiej „Creative Europe“, wspólnie z Kolarac Foundation (Serbia), Bios - Exploring Urban Culture (Grecja), Teatro delle Limonia (Włochy). Myślą przewodnią projektu jest rozwój widowni (Audience Development). Młodzi uczestnicy projektu, w ciągu dwóch lat, przygotują wydarzenia artystyczne z dziedziny tańca, muzyki i teatru będące odzwierciedleniem dążeń, zmian, pragnień i aspiracji współczesnego młodego pokolenia, związanych z szeroko pojętą kulturą. Wydarzenie, w całości pomyślane, zaprojektowane i wyprodukowane przez i dla młodych ludzi. Przejęcie teatru przez młodych ma na celu zatrzymanie istniejącej publiczności, a przede wszystkim zdobycie nowych, młodych odbiorców Teatru CHOREA.